Opinii și păreri

Opinii și păreri

Casa Stark este favorita mea

Leave a comment

Super veste pentru fanii – Game of Thrones -, Urzeala Tronurilor revine la HBO  cu sezonul numărul 5.

Eu îmi doresc să aparțin de casa Stark, aceasta fiind și principala casă din nord. Descendenții săi au originea în Brandon Constructorul cel care a construit Zidul. Vechi regi au domnit la Winterfell timp de mii de ani, până când Torrhen Stark în loc să lupte, i-a jurat loialitate lui Aegon Dragonul. 

Blazonul său reprezintă un lup străvechi pe fundal alb, iar deviza sa este ”Vine Iarna!”. Lupul străvechi este un lup foarte mare și inteligent, iar lupii străvechi se găsesc în pădurea bântuită la nord de zid.

Eu mă imaginez ca fiind Lord Eddard Stark fiindcă este capul familiei, și deține putere deplină.

Care este casa din care ai vrea să faci parte?

Cu acest articol particip la Urzeala Bloggerilor.

Author: opiniisipareri

Sunt un tânăr din Mediaș România. Îmi place fotbalul, și jurnalismul.

Leave a Reply

