Opinii și păreri

Opinii și păreri

Tu ce tip de ceai preferi?

Leave a comment

Vara aceasta este la modă să te răcorești cu ceai. Mai ales acum după ce echipa națională de fotbal a țării noastre a fost eliminată de la Euro 2016, până atunci berea era în topul preferințelor, de acum ceaiul trece pe primul loc. 🙂

Eu și majoritatea prietenilor mei preferăm ceaiul Exotic Summer de la Arta ceaiului. Este răcoritor și este unul dintre puținele ceaiuri de fructe la care simți în adevăratul sens al cuvântului aroma fructului. Dintre cel de mere și cel de piersici, personal prefer cel de mere dar am testat și ceaiul cu aromă de piersici și nu este rău deloc. De asemenea, din câte se vede, sau se simte mai bine zis, vara și-a intrat în drepturi iar în țara noastră sunt temperaturi caniculare. Pentru a face față cu brio căldurii recomand și ceaiul Ice Energy, pe lângă faptul că este răcoritor, îți oferă și un surplus de energie necesar corpului uman mai ales pe aceste temperaturi. 🙂

Pe finalul articolului te întreb tu ce tip de ceai preferi. Intră pe www.artaceaiului.ro și spune-mi ce ceai ai vrea să bei de la ei.

Author: opiniisipareri

Bine ai venit pe blogul meu! :D

Leave a Reply

